Kakskerran tarina -kirjan sidonnassa ongelmia, 1.9.2017

Kakskertaseuran julkaisema kirja ”Kakskerta – saaret salmien sylissä” on jaettu jäsenetuna seuran jäsenille. Nyt on käynyt niin onnettomasti, että kirjan liimasidonta on osoittautunut jo monen kirjan osalta vialliseksi, sivut irtoavat. Olemme reklamoineet asian kirjan painaneelle yritykselle ja kartoitamme nyt ongelman laajuutta. Mikäli oma kappaleesi on viallinen, olisitko ystävällinen ja ilmoitat siitä mahdollisimman pian, mielellään jo tulevan viikonlopun aikana, seuran sähköpostiosoitteella kakskertaseura@kakskertaseura.fi. Turhan liikennöinnin välttämiseksi, jos vikaa ei ole, sitä ei tarvitse ilmoittaa.

Yllä oleva viesti on lähetetty myös sähköpostina seuran jäsenille. Jos et ole saanut viestiä, meillä joko ei ole sähköpostiosoitettasi tai se on virheellinen. Operaattoreilta on palautunut n. 40 viestiä maininnalla, että kyseinen postiosoite ei ole käytössä. Korjataan tilanne!