Joululounas Hirvilammella ja joululaulut Kakskerran kirkolla, 10.12.2017

Tämä Suomen juhlavuosi on ollut täynnä eri yhteisöjen järjestämiä tapahtumia, myös päällekkäisyyttä on ollut paljon. Liekö se syynä siihen, että näihin viimeisiin, joissa olimme tänään seurana mukana, ei väkeä riittänyt ihan samalla lailla kuin viime vuonna.

Hirvilammella käytiin nauttimassa herkullinen joululounas. Tämä oli järjestyksessä jo kuudestoista kerta eli perinteestä voidaan kyllä hyvällä syyllä puhua. Paikalle meitä tuli runsaat 40 syöjää. Ruoan ja torttukahvin jälkeen kiirehdittiin Kakskerran kirkolle kuulemaan ja laulamaan kauneimpia joululauluja. Tapahtumaa veti kirkkoherra Tuomo Norvasuo, Martinkirkon kuoro lauloi mukana ja kanttori Atte Tenkanen hoiteli urkuja. Salissa meitä laulajia oli runsaat sata. Laulujen lomassa muistettiin pienellä keräyksellä lähetystyötä, jonka kohteena olivat tällä kertaa kehitysmaiden nuoret. Ja kuten aina, Kakskertaseura tarjosi päätteeksi glögiä ja pipareita huoltokatoksella. Tällä kertaa lähes kaikki kirkkoon tulleet tulivat myös glögille.

Kaunis kirkkosali täyttyy vähitellen odottaen tilaisuuden alkamista

KAKSKERTASEURA TOIVOTTAA KAIKILLE RAUHAISAA JOULUA JA ONNEA VUODELLE 2018