Sähkösopimus - optiovuosi ja uudet jäsenet, 11.10.2018

Turku Energian tiedote sähkösopimusasiakkailleen:

Olemme nyt viestimässä nykyisille TPKn sähkösopimusasiakkaille mahdollisuudesta tarttua optiovuoteen nykyisen 31.10.2019 päättyvän sopimuksen jälkeen. Tarkennan vielä näin sähköpostilla prosessia ja kokonaisuutta, jotta tilanne on selvä molemmille osapuolille.

Teemme tiedottamisen nykyasiakkaille siten, että:

-          Lähetämme 12.10. tekstiviestin niille jäsenille, joilla on sopimus vain yhdessä kohteessa. Tekstiviestiin voi vastata K ja sopimus uusitaan sen jälkeen meidän toimestamme.

-          Samaan aikaan lähetämme sähköpostin tai kirjeen niille asiakkaille, joilla on sopimus useammassa kohteessa. Sopimuksen saa helposti uusittua vastaamalla sähköpostiin tai lähettämällä meille postitse, maksutta takasin paperikirjeessä oleva lipukkeen.

-          Teemme myös tarjousverkkosivulle lyhyen yhteenvedon asiasta https://www.turkuenergia.fi/kampanja/louna-tpk/

Tarjouksemme mukaan jäsenen on hyväksyttävä optiovuoden sopimus 31.10.2019 mennessä. Joustamme toki käsittelyssä jonkin verran eli marraskuun aikana teemme vielä päivityksiä, mikäli vastaukset kasaantuvat.

Kaikki em. hyväksymispäivään mennessä reagoineet jäsenet – myös uudet – saavat hyödyntää optiovuoden tarjouksen. Ne ketkä tulevat jäseneksi 1.11.2018 alkaen, saavat hyödyntää edullisen sähkösopimuksen 31.10.2019 asti, mutta eivät enää optiovuoden tarjousta. Tähän ajankohtaan mennessä teemme uuden 24kk sähkötarjouksen, mutta siitä keskustelemme luonnollisestikin vasta 2019 alkusyksystä.

Mikäli joku tämänhetkisistä jäsenasiakkaista ei hyväksy optiovuotta, hänen sopimuksensa jatkuu alla olevin ehdoin 31.10.2019 asti.

KOPIO TARJOUKSESTA: