Sadonkorjuupäivä, 21.10.2018

Sadonkorjuupäivää vietettiin Kakskertatalolla sunnuntaina 21.10. kello 12-15. Heti kahdeltatoista tuli tupa täyteen väkeä. Sienistä tehdyt erilaiset herkut hävisivät pikkuhiljaa tarjoiluvadeilta, kuten kakutkin keittiön puolelta, jonne oli laitettu kahvit ja makea osasto. Kakskertaseuran kulttuuri- ja toimintatyöryhmän naiset olivat tehneet maisteltavat eväät ja kauniita käsitöitä ihasteltaviksi.  Partiolaiset Kakskerran Kaksoispiste, Brinkhallin Ystävät, Terttu Kärkimäki, Raimo Nummelin, Mirja Rakkolainen, Raimo Västinsalo ja Kakskertaseura olivat järjestäneet paikalle monenlaisia myyntituotteita, luonnonantimista käsi- ja taideteoksiin. Kiitos teille kaikille, jotka tulitte nauttimaan kanssamme iloisesta iltapäivästä Kakskertatalolla!

Kahvitauko

Osa myyntituotteista