Hallituksen kuulumisia, 25.10.2018

Hallitus keskusteli Kakskertaseuran mahdollisesta nimenmuutosasiasta ja päätti laatia nettikyselyn, missä kartoitetaan asukkaiden ja mökkiläisten mielikuvaa seurasta ja sen toiminnasta.  Kysely oli jo koekäytössä hallituksen jäsenille. Sitä yleistetään facebookia varten kysymällä jäsenyydestä Kakskertaseurassa, jolloin vastaamaan pääsevät myös muutkin kuin seuran jäsenet.

2x-lehden joulunumeron toimitustyö on aloitettu. Lehteen tulevat jutut ovat työstettävinä ja ilmoitushankinta on käynnistynyt. Lisää mainostajia kaivataan, jotta vahvistetussa talousarviossa pysytään. Materiaalin pitäisi olla toimituksessa 13.11. mennessä, jotta lehti tulisi jakeluun marraskuun loppuun mennessä. Hyvällä alulla ollaan!

Kakskertaseura julkaisi oman vuosikalenterinsa ensi vuodelle. Myynnissä olevia kalentereita on jäljellä enää kymmenkunta kappaletta, joten kiirettä pitää, jos sen meinaa itselleen hankkia.

Kulttuuri- ja toimintatyöryhmä on laatinut rungon ensi vuoden tapahtumiksi. Koossa on jo 14 tapahtumaa plus neulomakerhon joka toinen viikko läpi vuoden pidettävä käsityöilta. Muut toimikunnat täydentävät vielä tapahtumakalenteria itse järjestämillään tapahtumilla.

Henkilövalinnoista ensi vuodelle käytiin myös lyhyt keskustelu. Erityisesti puheenjohtajakysymys mietityttää. Jaana katsoo oman osuutensa tulleen jo hoidetuksi ja vetovastuuseen tulisi löytää joku uusi. Asia pantiin mietintään.

Kakskerran koulu keskustelutti. Sivistystoimialan suunnitelmista koulu puuttui, mutta kaupungin investointiohjelmassa se edelleen on, suunnittelumääräraha vuodelle 2019 ja valmistuminen 2024. Asiaan ei nyt ole tarvetta puuttua, mutta tilannetta seurataan.