Kauneimmat joululaulut, 16.12.2018

Tänä vuonna kauneimmat joululaulut vetivät taas runsaasti osallistujia. Lasten lauluissa Kakskerran kirkossa 9.12. oli 170 osallistujaa ja Hirvensalon kirkossa 16.12. n. 100 osallistujaa. Varsinaisissa joululauluissa 16.12. Kakskerran kirkossa laulajia vasta olikin. Sali oli tupaten täynnä, väkeä oli myös parvella, alttarin edessä portailla ja osa seisoi takana käytävällä. Kirkkoon mahtuu 200, joten paljon meitä oli.

Sali täynnä

Seurakunta oli järjestänyt paikalle myös nuoria solisteja, instrumentteina laulu, viulu ja haitari. Yhteislaulujen lomassa tämä trio esitti kaksi kappaletta ja tilaisuuden päätteeksi kuultiin vielä upeana viuluesityksenä Schubertin Ave Maria.

Tilaisuuden nuoret solistit esiintymisvuorossa

Kun kaikki laulut oli laulettu, siirryttiin huoltokatokselle, missä Kakskertaseura lämmitti osallistujia tarjoamalla jouluglögit pipareiden kera.

Glögitarjoilu, keskellä kunniakirja Kakskerralle, Turun aktiivisimmalle kaupunginosalle vuonna 2018