Hallituksen kuulumisia, 23.2.2019

Hallitus aloitti uuden toimintavuoden uuden puheenjohtajan Raimo Västinsalon johdolla. Järjestäytymiskokouksessa todettiin seuran nykyinen tilanne, talous ja vuosikokouksen tekemät henkilövalinnat. Samalla päätettiin toimintaa avustavista valio- ja toimikunnista sekä niiden alustavista kokoonpanoista. Täydennyksiä tehdään seuraavassa kokouksessa. Kokous nimesi myös edustajansa Turkuseuran kaupunginosajaostoon ja Turun Pientalojen Keskusjärjestön (TPK) johtokuntaan.

Hallitukseen tuli kaksi uutta jäsentä, kakskertalaisten yhteisöjen edustavuus lisääntyi. Kaikki kokoonpanot löytyvät kotisivuilta, etusivun ylävalikossa olevan palkin ’KAKSKERTASEURA RY’ takaa.

Alkaneen vuoden työsuunnitelmasta sekä vireillä olevista ja uusista hankkeista käytiin keskustelut ja hallituksen kevään kokousajoista sovittiin. Lisäksi todettiin pari tulevaa tapahtumaa, Turkuseuran kevätkokous 26.3. työväenopistolla ja Hirvensalo-Kakskerta aluefoorumin tapaaminen 29.4. Syvälahden koululla. Näistä tiedotetaan vielä kotisivujen tapahtumapalstalla.