Missiotreffit, 10.3.2019

Sunnuntaina 10.3. Hennalaan kerääntyi monia saarilla toimivia yhdistyksiä Martin seurakunnan järjestämään talvimissiotapahtumaan. Partiolaiset olivat saapuneet jo edellisenä päivänä pitämään talvileiriä ja me muut saavuimme sunnuntain yhteistapahtumaan kello 12-14.

Partiolaisten leiri - pikkuenkelit nauttivat auringosta!

Alkuun Martin seurakunnasta Liisa Kuusela piti pienen hartaushetken ja puhui siitä, miten meitä kaikkia tarvitaan. Malliesimerkkinä hänellä oli kudottu tilkkupeitto. Mikäli peitosta puuttuisi joku pala, ei se olisi kokonainen, kaikki tarvitaan, niin myös tämän päivän tapahtumaan.

Liisan tervehdys!

Väkeä riitti tasaisesti koko iltapäivän ajan. Osa kävi maistelemassa Kakskerran erän soppaa, toiset paistoivat tikkupullaa partiolaisten telttojen lähellä.

Kakskerran Erän soppatykki valmiina odottamassa ruokailijoita

Tikkupullarasti

Kahvi maittoi niin hyvin, että se loppui ennen kuin tapahtuma oli ohi, mutta viimeiset onneksi tyytyivät tarjottuun kuumaan mehuun. Muutamia koiria oli mukana vetämässä lapsia ahkiossa ja makkaraakin sai paistaa nuotiopaikalla. Sisällä Hennalassa pienille oli ihana leikkipaikkakin. Iloinen tunnelma ja täydellinen auringonpaisteinen ilma tekivät tapahtumasta mukavan saarelaisten ja vähän kauempaakin tulleiden yhteisen tapahtuman.

Paloauto on tärkeä ja jännittävä kohde perheen pienimmille