Sadonkorjuupäivä, 4.10.2020

Olipa jälleen ilo olla mukana tekemässä sadonkorjuupäivää yhdessä saarelaisten kanssa. Hieman ennen kahtatoista alkoi tasaiseen tahtiin tulla väkeä Kakskertatalolle. Keittiön puolelle oli katettu kulttuuri- ja toimintaryhmäläisten tekemiä kalaisia herkkuja: silliä, lohta ja silakkaa löytyi eri muodoissa leipästen päällä. Kahvin kanssa oli monenlaista makeaa tarjolla. Joten maisteltavaa riitti ja kaikki kiittivät kovasti makupaloista.

Alkuun on päästy, makupalat odottamassa tulijoita

Isomman huoneen puolella oli Terttu Kärkimäellä myynnissä erilaisia syksyisiä herkkuja, Raimo Västinsalolla puisia käyttötavaroita ja koristeita (lisäksi ulkona oli lintujen koteja), partiolaisilla Kakskerran Kaksoispisteellä oli pöydässään mm. mahdollisuus adventtikalentereiden ennakkovaraukseen ja arpapöytä, jossa oli mahdollisuus voittaa kalaisia palkintoja K-kauppa Delistä.

Ramin puutöitä:

Kakskertaseuran pöydissä oli myynnissä seuran myyntituotteita: isännänviirejä, sukkia, takkatikkuja, hammastikkukoteloita, lyhtykukkia, ensi vuoden kalentereita...

Neulomakerholaiset olivat tuoneet näytille tekemiään ihastuttavia kädentöitä. Oli kudottuja pikkuisten vaatteita, sukkia, kynsikkäitä, huiveja, paitoja eli kaikkea kaunista, pehmeää ja lämpöistä.

Päivä oli oikein leppoisa ja oli mukava kohdata jälleen saarelaisia, tällä kertaa paikalla kävi yli 60 vierailijaa. Suuri kiitos teille kaikille, jotka olitte tekemässä päivästä jälleen muistettavan, ja ihanaa syksyn jatkoa kaikille!

-Piia-