Kerro kantasi -kysely Turun julkisesta taiteesta, 30.3.2021

Turun museokeskus on lähettänyt alla olevan viestin ja pyytänyt jakamaan sen tiedoksi ja  osallistumista varten yhdistysten jäsenistölle:

Kerro kantasi -palvelussa on tänään 29.3. avautunut kaupunkilaisille suunnattu kysely, joka liittyy parhaillaan käynnissä olevaan Turun julkisen taiteen ohjelmatyöhön. Kyselyn kautta haluamme kuulla kaupunkilaisten näkemyksiä ja toiveita, jotka liittyvät eri puolilla kaupunkia esillä oleviin pysyviin ja määräaikaisiin teoksiin sekä taidetapahtumiin. Ohjelmatyössä etsitään suuntaa julkista taidetta ja kaupunkitilaa koskeviin suuriin linjauksiin ja tulevaisuuden tavoitteisiin. Ohjelman on tarkoitus valmistua vuoden 2021 loppuun mennessä.

Kyselyn lopussa on oma osionsa, joka on tarkoitettu erityisesti kaupunginosayhdistysten jäsenille. Osion kysymysten painotuksena ovat kaupungin eri alueet ja taidemuotoihin liittyvät mahdolliset painopisteet. Toivonkin, että voisitte jakaa tätä viestiä eteenpäin omissa verkostoissanne.

Kysely on avoinna 18.4. asti, ja se löytyy osoitteesta: https://kerrokantasi.turku.fi/julkinentaide

Hyvää kevään jatkoa!

Ystävällisin terveisin,

Ville-Matti Rautjoki