Neulomakerho, 8.6.2021

Tiistai-ilta täyttyi naurusta, monenlaisista jutuista, kahvista, naisista ja neuleista. Vihdoinkin saatiin taas tavata neulomakerhon merkeissä ja tällä kertaa kesäneulojaiset aloitettiin Satavan puolelta Marian terassilta. Innokkaita neulojia oli saapunut paikalle kaikkiaan yhdeksän. Oli paljon jutusteltavaa, kun ei olla nähty pitkään aikaan. Kaikki aika ei toki mennyt pelkäksi jutusteluksi, sillä ahkerat kädet tekivät monenlaisia käsitöitä samalla. Aika monet Kakskertaseuran sukatkin on neulomakerholaiset saaneet jo aikaan ja niitä voi kysellä allekirjoittaneelta, mikäli kaipailee jollekin vaikka kesälahjaa. Ilta kului vauhdilla ja lopuksi ennen kotiinlähtöä, kävimme tekemässä kierroksen takapihalla, jossa on myös iso terassi kesäkeittiöllä ja poreammeella, kelpaa sielläkin puolella taloa nauttia kesästä. Tällä kertaa me nautimme toistemme seurasta, kiitos kaikille illasta, erityisesti emännälle ja nähdään kahden viikon kuluttua!
-Piia-