Hallituksen kuulumisia, 2.5.2024

Vapun jälkeisenä päivänä hallitus kokoontui tavanomaiseen kuukausikokoukseensa. Käsiteltävänä oli lähinnä tilannepäivityksiä. Uusia jäseniä tuli kolme ja taloustilanne todettiin edelleen hyväksi. Kevään 2x-lehti meni painoon vapun aattona ja postitukseen heti vapun jälkeen, nettiversio löytyy kotisivuilta.

Kakskertapäivistä saatiin ennakkoilmoitus jo lehteen, mutta valmistelutyö jatkuu. Talkoilla aloitetaan ja päivän roolituksista sovittuina ovat mm. puhuja, juontajat ja musisointi.

Kakskerran Kotiseutuyhdistys täyttää 60 vuotta ja tarjoaa synttärikahvit lauantaina 25.5. yhdistettynä Kotiseutuliiton 75-vuotiskahvituskampanjaan. Kakskertaseura järjestää seuraavana päivänä sunnuntaina 26.5. kotiseutukahvituksen Seuraintalolla esitellen omaa toimintaansa ja myymällä omia tuotteitaan, mm. saarten tunnuksilla varustettuja kasseja hintaan 12 €/kpl. Myös kakskertaviirejä on kaupan, eli, jos talvi on kohdellut pahoin omaa isännänviiriäsi, tule hankkimaan uusi.

Hallitus sai tiedokseen TPK:n vuosikokouksen päätökset ja päätti osallistua Turun kaupunkikehityksen seminaariin. Päätteeksi sovittiin vielä, että lähiajan tapahtumista lähetetään muistutus jäsentiedotteena.